Moskwa na anglojęzycznej mapie Rosji - Sputnik Polska
Świat
Aktualne wiadomości ze świata. Poznaj najnowsze informacje o wydarzeniach międzynarodowych. Znajdziesz u nas aktualności dnia, ciekawe fakty, newsy, relacje na żywo.

Simonian zdziwiona zachowaniem "The Times" wobec Sputnika i RT

© SputnikRedaktorka naczelna RT Margarita Simonian
Redaktorka naczelna RT Margarita Simonian - Sputnik Polska
Redaktor naczelna agencji Sputnik i telewizji Russia Today Margarita Simonian ironicznie zareagowała na opublikowane w minionym tygodniu w „The Times” materiały krytykujące działalność Sputnika i RT, dziwiąc się, że było ich tak mało.

Klient w sklepie Karuzela - Sputnik Polska
Gospodarka
Jak się czuje rosyjska gospodarka dwa lata po wprowadzeniu embarga ?
W miniony weekend "The Times" opublikował aż siedem krytycznych artykułów na temat działalności agencji Sputnik i RT. Między innymi, autorzy gazety, nazywając pracę dziennikarską „informacyjną wojną Putina”, wydali negatywną ocenę informowaniu na temat katastrofy MH17 Malaysia Airlines, otwarciu w Wielkiej Brytanii nowego przedstawicielstwa agencji Sputnik oraz oddziału fundacji „Russkij Mir”. 

„Ludzie z «The Times», a dlaczego tak mało – tylko siedem? Trzeba było od razu napisać z piętnaście – wystarczyłoby na dwa tygodnie” – powiedziała Simonian. 

Deputowani Dumy i członkowie Rady Federacji uważają, że krytyka „The Times” skierowana przeciwko rosyjskim mediom – Sputnikowi i Russia Today — jest zaplanowana i świadczy o negatywnym nastawieniu do Rosji. Zdaniem parlamentarzystów gazeta szuka drugiego dna w wydarzeniach związanych z rosyjskimi organizacjami. 

Prezydent Rosji Władimir Putin i prezydent Turcji Recep Tayyip Erdoğan na konferencji prasowej w Ankarze, 1 grudnia 2014 r. - Sputnik Polska
Świat
O czym będą rozmawiać prezydenci Turcji i Rosji
Wcześniej zastępca komitetu Dumy ds. polityki informacyjnej, technologii i łączności Andriej Tumanow („Sprawiedliwa Rosja”) powiedział, że krytyka RT i Sputnika została wyreżyserowana, a przewodnicząca komisji Rady Federacji ds. rozwoju społeczeństwa informacyjnego Ludmiła Bokowa powiedziała, że reakcja „The Times” na otwarcie w Wielkiej Brytanii nowego przedstawicielstwa Sputnika i fundacji „Russkij Mir” podobna jest do „kamuflażu”: gazeta nie chce znaleźć się wśród tych, którzy nie krytykują Rosji. 

Ambasada Rosji w Wielkiej Brytanii oświadczyła z kolei, że jest zatroskana publikacją w gazecie „The Times” na temat rzekomo prowadzonej przez rosyjski rząd „wojny informacyjnej”.  

Aktualności
0
Aby wziąć udział w dyskusji,
zaloguj się lub zarejestruj się
loader
Czaty
Заголовок открываемого материала