19 stycznia 2015, 13:07

BBC przeprosiło RT za zniesławienie w programie na żywo

BBC przeprosiło RT za zniesławienie w programie na żywo

Brytyjska spółka telewizyjna BBC przeprosiła telewizję RT (Russia Today) i zdementowała nieprawdziwe informacje o pracy korespondentki RT, które zostały podane przez prowadzącego program Daily Politics, Andrew Neila, na antenie BBC Two 8 stycznia.

Według podanych przez Neila informacji, korespondentka RT, Anastazja Czurkina, przeprowadziła wywiad ze swoim ojcem, przedstawicielem Rosji przy ONZ, Witalijem Czurkinem. Mimo, że Anastazja Czurkina nigdy nie przeprowadzała wywiadu ze swoim ojcem, prowadzący Daily Politics przedstawił tę wymyśloną historię jako szokujący przykład złej pracy dziennikarskiej w RT.

Stację RT przeprosiła współprowadząca Daily Politics, Jo Coburn.

 

  •  
    Podziel się z