08:41 24 Wrzesień 2020
Polityka
Krótki link
4350
Subskrybuj nas na

Wcześniej Petro Poroszenko umieścił na Twitterze zdjęcie czasopisma The Economist z 2017 roku, gdzie został przedstawiony w towarzystwie światowych przywódców. Później okazało się, że okładka została sfałszowana.

Administracja prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki skomentowała skandal wokół zmienionej okładki czasopisma The Economist, na której zamiast prezydenta Rosji Władimira Putina został przedstawiony prezydent Ukrainy. 

Jak wyjaśniła administracja prezydenta, sfałszowane zdjęcie było „świątecznym pomysłem". Jednocześnie właśnie na prośbę administracji prezydenta później została usunięta z oficjalnych stron Petra Poroszenki.

„Tej wpis wywołał noworoczną burzliwą reakcję poszczególnych użytkowników i rosyjskich mediów. Ostatnie bez kropli humoru potraktowały tę okładkę jako w pełni realną perspektywę utraty przez Rosję miejsca wśród światowych liderów" — czytamy w komunikacie. 

Ponadto w komunikacie administracja podkreśliła, że chciałaby, aby „podobne świąteczne pomysły były odbierane poniekąd jako żart i koniecznie przez pryzmat poszukiwania przez Ukrainę swojego miejsca na świecie".

Zobacz również:

Poroszenko chce zająć miejsce Putina, choćby na okładce „The Economist”
Użytkownicy portali społecznościowych umieścili Poroszenkę na okładkach znanych periodyków
Tagi:
Petro Poroszenko, Ukraina
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez SputnikKomentarz przez Facebook
  • Komentarz