20:56 22 Wrzesień 2017
Warszawa+ 15°C
Moskwa+ 13°C
Na żywo
    Sportowiec podczas treningu rosyjskiej reprezentacji paraolimpijskiej w curlingu

    Bild złośliwie zareagował na wykluczenie rosyjskich sportowców z udziału w Paraolimpiadzie

    © Sputnik. Aleksander Kondratiuk
    Świat
    Krótki link
    3428133

    Jak podaje rosyjski portal lenta.ru, gazeta opublikowała na stronie artykuł pod tytułem „Sąd ostatecznie wyrzucił Rosję z Rio".

    Podtytuł materiału głosi: „Przynajmniej druga część Igrzysk Olimpijskich odbędzie się bez Rosji!".

    Rosyjski bombowiec Tu-22M3 w bazie lotniczej niedaleko Hamadanu. Iran.
    © AP Photo/ WarfareWW
    Wcześniej gazeta nie uwzględniła wyników rosyjskiej reprezentacji w klasyfikacji medalowej Olimpiady, dotrzymując w ten sposób słowa w kwestii całkowitego bojkotowania rosyjskiej reprezentacji narodowej na znak protestu przeciwko „stosowaniu przez sportowców dopingu, kontrolowanemu przez rząd i służby specjalne". W opublikowanej na stronie gazety tabeli wyników po chińskiej reprezentacji, która zajęła trzecie miejsce, uplasowała się reprezentacja Niemiec (piąte miejsce).

    Zobacz również:

    #NaPrzekór: rosyjscy paraolimpijczycy o nastroju przed igrzyskami i polityce
    #NaPrzekór: rosyjscy paraolimpijczycy o sensie życia i czystym sporcie
    #NaPrzekór: Rosyjscy paraolimpijczycy o przezwyciężaniu trudności i sporcie w imię życia
    Tagi:
    Igrzyska Paraolimpijskie 2016, afera dopingowa, Bild, Rosja
    Standardy społecznościDyskusja
    Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
    • Komentarz