18:55 29 Październik 2020
Świat
Krótki link
6342
Subskrybuj nas na

Ambasada Ukrainy w Wielkiej Brytanii skrytykowała artykuł brytyjskiej gazety Daily Mail, która uznała Krym za rosyjskie terytorium. Komunikat został opublikowany na Twitterze resortu.

„Krym to Ukraina. Prowokacyjny materiał Daily Mail nic nie znaczy i nie pomoże Putinowi w zwiększeniu liczby zwolenników" — twierdzi ukraińska ambasada.

W kolejnym doniesieniu resort pośpieszył z przypomnieniem, że „cały cywilizowany świat" nałożył sankcje na Rosję, a Wielka Brytania była jednym z pierwszych państw, które potępiły powrót Krymu w skład Rosji. 

Wcześniej gazeta Daily Mail opublikowała artykuł o wybuchu miny morskiej z czasów II wojny światowej na Krymie, podkreślając, że półwysep znajduje się na południowym zachodzie Rosji. 

Zobacz również:

Daily Mail „przyznała", że Krym to część Rosji
Krym zrezygnował z ukraińskiego internetu
Ze strony Daily Mail zniknął artykuł o planowanym przez USA ataku chemicznym w Syrii
Tagi:
Daily Mail, Krym, Rosja, Ukraina
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez SputnikKomentarz przez Facebook
  • Komentarz