12:22 11 Grudzień 2017
Warszawa+ 4°C
Moskwa+ 2°C
Na żywo
    Konferencja RT Informacje, polityka, media: budowa nowego porządku światowego

    „Pomocnicy Putina". Ambasada Rosji odpowiedziała na ataki „Times" pod adresem RT

    © Sputnik. Mikhail Voskresenskiy
    Świat
    Krótki link
    3290

    Ambasada Rosji w Wielkiej Brytanii skrytykowała na Twitterze gazetę „Times", która opublikowała dwa artykuły atakujące RT.

    W jednej z publikacji pt. Pomocnicy Putina" dziennikarze oświadczają, że brytyjscy politycy, którzy zgadzają się pojawić się na antenie RT udzielają wsparcia kremlowskiej propagandzie". W drugim artykule twierdzi się, że w programach RT biorą udział głównie posłowie z Partii Pracy. 

    «Times" pisze, że pojawiając się na antenie RT, brytyjscy politycy pomagają Putinowi". Czy to znaczy, że rosyjscy politycy pomogą Theresie May, jeśli pojawią się na BBC?"» – zainteresowano się w ambasadzie. 

    «Times" to oskarża RT o stronniczość, to zaleca posłom nie wypowiadać się na antenie tej telewizji. Wspaniale"» – głosi komentarz rosyjskich dyplomatów do drugiego artykułu. 

    Ambasada Federacji Rosyjskiej nie po raz pierwszy zwraca uwagę na artykuły dziennikarzy gazety Times". Na początku października dyplomaci wyśmiali publikację o tym, że rakiety Sojuz pod względem mocy ustepują iPhone'am – zaproponowali dziennikarzowi, aby poleciał w kosmos na swoim smartfonie. 

    Zobacz również:

    RT zareagował na wykluczenie stacji z filmów premium YouTube
    Bloomberg: Google rzuca kłody pod nogi RT
    RT może wycofać się z USA
    Tagi:
    ambasada, The Times, RT, Wielka Brytania, Rosja
    Standardy społecznościDyskusja
    Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
    • Komentarz