00:33 18 Grudzień 2017
Warszawa0°C
Moskwa+ 1°C
Na żywo
    Ambasada Rosji w Londynie

    „Wielka Brytania mogła przyłączyć się do Rosji po właściwej stronie historii”

    © AP Photo/ Kirsty Wigglesworth
    Świat
    Krótki link
    4370

    Ambasada w Londynie poradziła Timesowi, aby nie zazdrościł sukcesu Rosji w Syrii.

    Ambasada Rosji w Wielkiej Brytanii po raz kolejny skrytykowała gazetę The Times. Tym razem misja dyplomatyczna zwróciła uwagę na artykuł „Putin przypisuje sobie zwycięstwo nad PI w Syrii”.

    Artykuł mówi o „tajnym spotkaniu” Władimira Putina i Baszara al-Asada w Soczi, na którym prezydentowi Syrii przedstawiono rosyjskich generałów, którzy „odegrali kluczową rolę w ratowaniu Syrii”.

    „Times, zazdrościcie? Wielka Brytania mogła przyłączyć się do Rosji po właściwej stronie historii” — napisali dyplomaci.

    Prezydent Syrii odwiedził Rosję na początku tygodnia. Odbył rozmowy z Putinem, a także spotkał się z kierownictwem Ministerstwa Obrony i Sztabu Generalnego.

    Przywódcy obu krajów poinformowali, że terrorystów w Syrii czeka szybkie rozgromienie, a także omówili możliwe opcje politycznego porozumienia w republice.

    Al-Asad podziękował „w imieniu całego syryjskiego narodu” rosyjskim wojskowym za uratowanie kraju. „Nie zapomnimy tego” — powiedział.

    Zobacz również:

    Ekspert: Rosja zapobiegła długotrwałej wojnie domowej w Syrii
    Putin, Rouhani i Erdogan ustalili wspólne oświadczenie o regulacji w Syrii
    Rosyjski Sztab Generalny wyjaśnił trzykrotne „zwiększenie” obszaru Syrii
    Tagi:
    The Times, Syria, Wielka Brytania, Rosja
    Standardy społecznościDyskusja
    Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
    • Komentarz