08:50 19 Marzec 2019
Biuro RT w Moskwie

Rosyjscy dyplomaci przyłapali „The Guardian” na zazdrości o RT

© Sputnik . Iliya Pitalev
Świat
Krótki link
5400

Ambasada Rosji w Londynie skomentowała artykuł „The Guardian” o popularności RT w sieciach społecznościowych.

Wcześniej brytyjska gazeta opublikowała materiał mówiący, że posty angielskojęzycznej strony RT na Facebooku zdobyły dwa razy więcej polubień, komentarzy i recenzji w ciągu ostatnich trzech miesięcy niż publikacje „The Sun”. Sukces RT „The Guardian” wytłumaczył „radykalnymi tematami i teoriami spiskowymi z nagłówkami, które raczej nie pojawią się w innych, bardziej tradycyjnych mediach”.

Według rosyjskiej ambasady reakcja The Guardian może być spowodowana zazdrością.

„Wygląda na to, że Guardian jest trochę zazdrosny, może jeśli chce zwiększyć swój nakład,to może również powinien zadawać niewygodne pytania?” — napisali dyplomaci na Twitterze.

Ambasada często krytykuje brytyjską prasę, wskazując na błędy i zniekształcenia faktów w mediach, a także antyrosyjską retorykę. Pod koniec marca dyplomaci zwrócili uwagę na artykuł „The Times”, w którym napisano, że „bogatych Rosjan mogą pozbawić wiz” do Wielkiej Brytanii. Personel ambasady nazwał to podejście „prześladowaniem ludzi według narodowości”.

Zobacz również:

The Guardian: Bojkot MŚ 2018 to absurdalny pomysł
The Guardian: MŚ 2018 pod czujnym okiem „Wielkiego Brata"
Duet Angeliny Jolie ze Stoltenbergiem w The Guardian
Tagi:
Ambasada, The Guardian, Wielka Brytania, Rosja
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
  • Komentarz