20:08 09 Grudzień 2018
Na żywo
    Rosyjska i ukraińska flaga

    „Rosja, Ukraina ... co za różnica?”

    © Sputnik . Илья Питалев
    Świat
    Krótki link
    4316

    Szef firmy SpaceX i Tesla Elon Musk opublikował na Twitterze plany rozwoju nowego projektu, błędnie nazywając gazetę „Ukraińska Prawda” rosyjską gazetą.

    Przedsiębiorca planował zakup domeny Pravda.com, ale taki adres już zajęła ukraińska gazeta. Musk błędnie napisał, że „Ukraińska Prawda” należy do Rosji.

    Chciałem kupić Pravda.com, ale Rosja powiedziała nie. Okazało się, że (Domena — red) jest już zajęta — napisał Musk.

    Użytkownicy Twittera zauważyli błąd i napisali o tym w komentarzach do posta.

    Rosja, Ukraina… Jaka różnica — zażartował jeden z użytkowników.

    Później Musk uświadomił sobie, że się pomylił. „Okazało się, że Pravda.com należy do Ukrainy” — napisał. W rezultacie jego nowy projekt został opublikowany na stronie Pravduh.com.

    Wcześniej przedsiębiorca powiedział, że zamierza stworzyć serwis do walki z fejkami. Musk planuje nazwać go „Pravda”. Zakłada się, że serwis będzie zwalczał boty, a także ujawniał niewiarygodne materiały w mediach.

    Zobacz również:

    Elon Musk zapowiedział „niesamowitą” dwusilnikową Teslę
    Co ty na to, Musk? Jak AutoVAZ będzie konkurować z Teslą
    Musk o niebezpieczeństwie pojawienia się „nieśmiertelnego dyktatora”
    Tagi:
    Elon Musk, Rosja, Ukraina
    Standardy społecznościDyskusja
    Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
    • Komentarz