18:15 24 Marzec 2019
Rosyjski serial animowany Masza i Niedźwiedź

Autorzy „Maszy i Niedźwiedzia” o oskarżeniach brytyjskich mediów

© Zdjęcie :
Świat
Krótki link
12771

Dmitry Lowiejko, dyrektor zarządzający studiem Animaccord, skomentował informację, że serial animowany „Masza i Niedźwiedź” w Wielkiej Brytanii został oskarżony o propagandę i nazwany narzędziem „miękkiej siły” Federacji Rosyjskiej.

Według niego studio „traktuje z ironią i dużym humorem” takie wypowiedzi.

„To bardzo przyjemne, że tak znana publikacja, jak „The Times”, zwraca na nas uwagę i wierzy, że w jakiś sposób wpłynęliśmy na politykę światową i stosunek do Rosji… Jesteśmy absolutnie niezależnym projektem, odnoszącym sukces komercyjny, niezależnym od państwa i nie otrzymującym nic… Jest skierowany do dzieci i nigdy nie było w nim żadnej polityki. A jeśli coś politycznego nam się przypisuje, to jest interesujące, a czasem nawet zabawne” — powiedział Lowiejko.

Wcześniej „The Times” opublikował materiał, w którym krytycy oskarżyli rosyjski serial animowany „Masza i Niedźwiedź” studia Animaccord o propagandę.

Zobacz również:

„Masza i niedźwiedź" zagraża bezpieczeństwu Ukrainy
"Masza i niedźwiedź” bije rekordy popularności
„Masza i Niedźwiedź” na dużym ekranie!
Tagi:
Masza i Niedźwiedź, Rosja
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez FacebookKomentarz przez Sputnik
  • Komentarz