17:01 08 Sierpień 2020
Świat
Krótki link
170
Subskrybuj nas na

Książę Harry i jego małżonka Meghan kończą współpracę z czterema brytyjskimi tabloidami w związku z tym, że ich redakcje przekazują fałszywe informacje i niszczą ludziom życie – pisze The Guardian, przytaczając treść ich listu.

Harry i Meghan zaznaczyli, że chodzi o Sun, Daily Mail, Mirror i Express, oskarżając te brytyjskie tabloidy o fałszowanie informacji, kłamstwa i agresję.

Proszę zwrócić uwagę, że książę i księżna Sussexu nie będą współpracować z tymi gazetami. Nie będzie żadnej współpracy i współdziałania – podkreślono w liście, którym dysponuje Guardian.

Harry i Meghan podkreślili także, że byli świadkami tego, jak życie ludzi, w tym ich znajomych, legło w gruzach tylko z powodu plotek, publikowanych po to, żeby zwiększyć dochody.

Gazety Sun, Daily Mail, Mirror i Express to znane brytyjskie tabloidy. Sun i Daily Mail od 1969 i 1896 roku zajmują pierwsze miejsce pod względem nakładów dzienników wydawanych w kraju.

W styczniu 2020 roku książę i księżna Sussexu oświadczyli, że nie chcą być jedynie członkami rodziny królewskiej i pragną stać się niezależni finansowo. Po długich rozmowach zezwolono im na to, jednak urzędująca monarchini Elżbieta II była bardzo rozczarowana tą decyzją.

1 kwietnia książę Harry i Meghan Markle oficjalnie zaczęli mieszkać oddzielnie od brytyjskiej rodziny królewskiej. Obecnie małżonkowie z synem przebywają w Stanach Zjednoczonych.

Zobacz również:

Królowa Elżbieta II pogardziła kaszą gryczaną. Kucharz z Kremla zdradza szczegóły wizyty sprzed lat
Harry Styles padł ofiarą przestępstwa
Prawdziwy powód niezgody między księciem Harrym a księciem Williamem
Media: Królowa Elżbieta „ucieka” przed koronawirusem
Tagi:
USA, Wielka Brytania, książę Harry, Meghan Markle
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez SputnikKomentarz przez Facebook
  • Komentarz