23:36 21 Styczeń 2021
Świat
Krótki link
12234
Subskrybuj nas na

Sprostowanie artykułu pt. Media: Zachód „wziął się” za żonę Nawalnego po niepowodzeniu z „otruciem”, opublikowanego 24.11.2020.

24.11.2020 na portalu Sputnik Polska ukazał się artykuł pod tytułem Media: Zachód „wziął się” za żonę Nawalnego po niepowodzeniu z „otruciem”. Wiadomość opierała się na informacji z rzekomo niemieckiego portalu informacyjnego abend-hamburg.de, który obecnie już nie istnieje.

Jak się okazało, portal nie był nigdy zarejestrowany jako środek masowego przekazu. Wiadomość z tego rzekomo niemieckiego portalu na temat żony Aleksieja Nawalnego rozeszła się po wielu rosyjskich mediach, omyłkowo opublikował ją także Sputnik.

Za opublikowanie niepotwierdzonej informacji i wprowadzenie czytelników w błąd serdecznie przepraszamy.

Tagi:
Aleksiej Nawalny, Niemcy, Rosja
Standardy społecznościDyskusja
Komentarz przez SputnikKomentarz przez Facebook
  • Komentarz